Alla dessa tankar!!!

Tankar hit och tankar dit så är det nog för alla.. Ibland har man så mycket tankar så de bara snurrar runt för en i huvudet.. Men varför ska de vara så ibland blir det bara för mycket för en.

Det kan ju vara skönt att ventilera sig men en nära vän eller nån man litar på till 100%.
Skönt att ja nån att bolla med om alla dessa tankar och funderingar man har ibland.

Vad ska jag som människa kunna göra bättre för att allt ska bli bättre, ja just nu inget för jag är bra som jag är och duger inte de så kan alla dra.

Jag är jag och du är du!! För tänk om alla skulle vara likadan gud så sjukt jobbigt de skulle vara då.. vare sig om man var tjej eller kille..

Har rätt mycket jag vill skriva om men ja måste dela upp det,men de kommer mera.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0