Äntligen Fredag!!!

Vill börja med att skriva till den anonyma person som lämnde en kommentar i mitt inlägg går alltid bra att svara på andras. För de första så stå för vem du är för det är ju kul att veta vem som kommenterar mina inlägg. För de andra tar reda på fakta först.. För det tredje så var de inte ens min Man jag menade.

Som sagt äntligen fredag och en solig sådan oxå. :) Det var riktigt skönt ute.. Man blir så glad när det är fint väder ute.. Så underbart är de :) Så vad händer idag då,ju jag ska gå till min mamma och hjälpa henne lite.. Sen blir det att hämta lillan tidigare eftersom det är fredag.. :) Sen vet ja inte alls vad som står på schemat.. Man tar de som de kommer.. Nåt kul hoppas jag att de händer idag iaf.. :)

Ni alla där ute ni får ha en trevlig fredag och helg.. För de ska ja ha iaf. :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig. Ska man kommentera så kan man väl kunna skriva sitt namn. Du har en rolig blogg läser den varje dag.

2010-04-23 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0