Blir det Djurgården eller HV71 som vinner!!!!

Oj oj säger ja bara gud vilken match det var igår.. Så tro vem som ska vinna ikväll då.. Tyvärr så  kommer ja missa denna match för ja ska iväg på darten ikväll.. :)Men en vän ska hålla oss uppdatera iaf... Så de är ju bra för man vill ju veta vem som vinner kvällens match.. :)

Annars så har det inte hänt så mycket.. Fick veta igår att min moster har avlidit. Må du ha det bättre nu där du är.. <3 Sänder mina tankar till din familj. <3<3


eller   det går vi se ikväll.. :)

I vanliga fall så hejar inte jag på nån av dessa Lag men ja hoppas faktiskt att Djurgården vinner ikväll oxå. Annars så lär man inte ha nån glad gubbe hemma ikväll..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: stefan

Nej nej HV71 ska vinna för jag heja på AIK så gillar inte Djurgården :D

2010-04-22 @ 13:50:31
URL: http://violator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0