Busigt värre :)

Det är roligt när man är lite små busig.. Så man får skratta mycket och att andra tycker man är rolig. Här hos mig så får ja nog skratta minst 10 gånger per dag om inte mer.. :) Men de är det som är så härligt med livet. Ett gott skratt förlänger livet.. Men är de verkligen så.. Det kan nog ingen svara på..
Men man känner sig glad iaf om man får skratta av sig lite om inte annat så känns de i magen om man har skrattat mycket..

Tackar Petra för hennes första kommentar i min blogg. Hoppas på fler kommentarer.. Det är ju alltid trevligt med kommentarer.. Vill gärna ha nåt önskemål om vad ni vill jag ska skriva här i min blogg.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: stefan

Ja man klara sig inte utan skratt ;)

2010-04-08 @ 16:26:12
URL: http://violator.blogg.se/
Postat av: Andrea

Du ska berätta dig en grej. Jag har en vän som blir illa behandlad av sina så kallade vänner som hon trodde var hennes vänner...allafall dom hör bara av sig då dom inte har nån annan att umgås med då duger hon till...sen sitter dom och gör narr av henne då hon är sjuk. sen de fula är med dom vännerna att dom säger dom är så rak och ärliga men det är falskhet av sånna vänner sen blir dom sur nu för att hon inte visa nått intresse för dom men inte undligt dom har behandlat henne skit... Så tänk på de hur du behandlar folk runt omkring dig för du vet att man får alltid tillbax någon gång...

Kul blogg men du borde skriva lite mera

2010-04-08 @ 22:04:47
Postat av: Anonym

Till Andrea Känner du mej?? jag tänkte bara på vet du hur ja behandlar mina vänner???

2010-04-08 @ 22:12:33
Postat av: Andrea

Tålde du kanske inte sanningen eller?

2010-04-08 @ 22:19:23
Postat av: Anonym

Känner och Känner jag umgicks med dig mycket för 2årsedan... och ja jag vet exakt hur du behandlar dina vänner

2010-04-08 @ 22:21:02
Postat av: Anonym

jasså de gjorde du?? men hur kan du veta de om du inte har umgåtts med mej på 2 år??? kan du inte säga sånt här öga mot öga eller???? vill gärna veta hur mer om dej så ja vet riktigt vem du är???

2010-04-08 @ 22:49:20
Postat av: Anonym

Bara för man inte umgåtts med dig på 2 år så betyder de inte at man får höra saker om dig. säger bara tänk på hur du behandlar dina nära o kära för en vacker dag så står du ensam o då kommer du behöva vänner och då kanske dom skiter i dig för hur du behandlat dom...

2010-04-09 @ 09:59:58
Postat av: Anonym

nej men vem är du då?? är du inte vuxen nog att tala om det eller???

2010-04-09 @ 10:13:25
Postat av: Anonym

Tänk efter noga nu så kanske du kommer på vem jag är. Jag är vuxen nog mer en vad du är efter som du står inte för hur du gör.

2010-04-09 @ 11:40:40
Postat av: Andréa Kanon

Vill bara klargöra att jag inte är den Andrea som kommenterat, så det inte blir några missförstånd. Kramfors är ju rätt känt för "missförstånd".

2010-04-09 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0