Där ser man!!!

Kollade statistiken här på min blogg,märker ju iaf att nån är ju inne och läser den :) TACKAR så mycke för det :) roligt att se att det är nån som läser den :) Lite synd bara att man får lite kommentarer... :( Har ju inte kommit iväg ner på byn än då men ska nog gå ner snart, måste ju de jue :)

Har suttit och funderat vilken färg ja ska färga håret,tänkte om man skulle byta färg eller om de blir samma:) Satt och kollade på gamla kort sen ja var blond säger bara aldrig mer blond för min del.. haha :) Jag trivs ju med att vara brunett.. :)) ska se om ja hittar en bild på när ja var blond så ska ja lägga ut de kortet :) Så får ni säga vad ni tycker om ja ska vara brunett eller blond.. Bara kul att veta vad andra tycker :)

Nej nu ska ha jag göra mej klar för att gå ner på Byn ;)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0