Härlig Lördag :)

Så har denna helg gått men har haft en sån sjuk bra helg.. Går dagen var så trevlig från morgonen till kvällen.. Det började med att Gogumman och syrran kom ner och käkade frulle med mej och älsklingen.. Sen satt vi oss i soffan och kollade på diverse tv program som visades.. :)

Sen vid typ fyra tid så åkte jag och red,det var sjukt roligt har nog inte suttit på en häst rygg på ca tio år.. :) Men de var sjukt roligt och väldigt trevligt. Jag fick rida med två riktigt trevliga brudar.. :)

Vi red ut i det mysiga väder,tills de började regna såklart.. :( så de var ju lite mindre roligt..

Det var en riktig snygging ja fick rida på oxå:)

Det var en snygg fjording jag red på :) Linus hete han och var så fiin :)
Så man har ju lite små tränings värk idag,men de är de värt.. :) Så jag hoppas det blir fler gånger.. :)

Sen när ja kom hem så åkte vi å handlade mat på Kina så grymt gott alltså.. :) sen blev de en varm dusch, sen vänta på trevligt sällskap :) Så jag hade en grym mysig lördag med trevligt sällskap:)

Nu sitter ja kollar på repriser på tven :)så roligt så.. sitter och väntar på att maten ska bli klar syrran lagar så man slipper de idag :))

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0