Helg igen!!


jJa då var de helg igen då,tro vad denna helg har att erbjuda.. Har blivit erbjuden en sak hoppas det det blir så,skulle vara sjukt roligt.. Har inte gjort denna grej på jätte länge så ja har nog glömt bort hur man gör eller??!! Annars så kommer ja bara vara med min älskling om mina underbara vänner.. <3

Ska snart iväg på svenskan ska bli så roligt så.. Håller just nu på med massmedia de är sjukt roligt...
Att lära sig vad tidningarna använder för knep för att locka människor att köpa tex Aftonbladet eller Expressen..

Annars så vet ja inte vad dagen kommer att erbjuda,har egentligen hur mycket som helst att göra så jag får se vad som händer här under dagen..

Igår så var ja ju på dart och nu har ja lite tränings värk i armen.. haha :) men de är så de ska vara . :)
Måste tacka min älskade syster och min underbara kompis för att ni passade lillan igår:)
tjänster och gentjänster..

Nej nu måste ja dra..

Pusshej

jag och min underbara älskling
Är så glad att jag har dej i mitt liv.. Vi har snart delat vårat liv med varandra i fyra år.. <3<3<3<3

Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0