Patetiska människa!!!

snacka om att man bara kan sitta och skratta åt alla kommentarer jag har fått.. Jag bara sitter å ler.. Antingen så måste denna person ha ett jävla tråkigt liv alltså..
Jag finner inga ord är bara så skratt retande..

Jag vet vilka mina riktiga vänner är och jag vet att dom skulle ta saker med mej öga mot öga om dom tycker de är nåt fel ja har gjort,sagt osv.. och dom vet ja vart ja har oxå.. och det är jag väldigt tacksam för. Har redan pratat med två av dom idag.. Och jag är så glad att jag har er två som mina underbara kompisar. Jag uppskattar er ärlighet mot mej ska ni veta.. Är så tacksam för det..

Alla har väl sina fel och brister ingen är perfekt.. Fast många kan tro det ibland, men dit hör inte jag till iaf.. För jag vet att jag inte är perfekt, jag har många brister som jag försöker jobba med men de får t den tid de tar för vissa saker går inte över på en dag eller två.. Vissa saker kan ta väldigt länge att jobba med för att nå dit man vill.. Det är bara att kämpa..

pusshej

Kommentarer
Postat av: emelie

jag håller med dig helt !

den människan som sitter och skriver massa , och säger att hon står dig nära kan iaf säga sitt namn ist för att hitta på något namn =)

menmen , ska man skratta eller gråta ?

2010-04-09 @ 15:03:17
Postat av: Candey

Jag kanske försöker lura dig lilla gumman, jag kan säga detta jag står inte dig nära aldrig gjort o kommer aldrig göra det. Jag är bara en vanlig bloggare som älskar att få sånna som dig att bli iriterad och börja skriva massa inlägg att du ens la tid de fattar ja inte men du tog åt dig efter som du ens nämer detta:P så khipp fick du ;) här har du min blogg med så varsegod så nu vet du ju vem ja är hahaha!

2010-04-09 @ 16:15:52
URL: http://http://candey.blogg.se/
Postat av: en vän.

Candey du verkar då vara en rastlössjäl skaffa dig ett liv o låt Angela va.

2010-04-09 @ 16:17:27
Postat av: Angie

Ja jag håller med den vän som har skrivit en kommentar innan.. Du måste vara en rastlös själ så skaffa dej ett liv..

2010-04-09 @ 16:54:40
Postat av: Angela

Du som skrev att det var från en vän du kan inte ha tänkt långt för de är samma IP adress som de är skrivit ifrån candeys inlägg...

2010-04-09 @ 17:28:00
Postat av: Anonym

WHAT EVER! Du snacka massa gojja du vet du kan spärra IP adresser på din blogg om du inte vill ha mera komentarer!

2010-04-09 @ 21:15:51
Postat av: Anonym

Varför inte bara dissa inläggena istället ? tabort dom än att du ska sitta lägga massa tid på sånt där sen att du gör massa inlägg gör ju bara att den där personen sitter och garvar mera åt dig..Om du är sån pass stark person som jag kanske tror du är hade du inte ens lagt ner tid på detta...utan bara ignorerat...För du är ju inte bättre själv nu när du skriver massa inlägg visar oxå vilken Nivå du är på..

2010-04-10 @ 11:05:25
Postat av: Michaela N

Herreje..! Hur fan orkar man ens kommentera ;s ?

skaffa dig ett liv för helvete istället. Du borde ju må jävligt skit och ha dålig självkänsla så som du håller på! Sluta driv och jävlas, bara onödigt. Skitsamma om man tar åt sig eller inte, har man inge snällt å säga så DRA IGEN. Jävla puckon.

2010-04-13 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0