Solen!!! :)

Kan de bli bättre när solen skiner som en dag som denna.. Så underbart är det.. Nu är äntligen våren och sommaren här längtar så otroligt mycke. Vi har så mycket planer som vi vill göra i sommar hoppas bara att nåt av det blir.. :) De skulle vara fett nice att få åka till Gotland har sagt att vi ska göra de dom senaste sommrarna men de har inte blivit av. :(

Men jag hoppas det blir denna sommar iaf. 

Som sagt idag är det så underbart väder vill helst bara sitta ute i solen. Har just suttit ute ett tag å solat så skönt det var. :)Men funderar på vad man ska göra resten av dagen men de brukar alltid komma upp något..

Varför har man inte den karaktären som man skulle behöva ibland, skulle behöva ha nån som kan sparka en i rumpan.. Jag vill,jag ska men inte än men snart.. 

Lovade ju igår att jag skulle skriva om helgen, men har inte så mycket att skriva om den.
Bara att det var trevligt med många underbara vänner.. <3 Är rätt trött idag men de brukar väl komma efter en sådan helg.. Men de är bara att leva med det.. haha :)

Kommer skriva mera senare ikväll :) 

Lev livet!!!!!

Pusshej
 


Kommentarer
Postat av: Jaana

Ja du gumman i sommar hoppas jag vi hittar på ngt riktigt roligt allihopa utan och med barn =) Och du skrev de rätt, längtar till sommaren nu med =)

2010-04-13 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0