Tjoo!!!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera,men ska göra ett försök nu iaf. Sitter i våran underbara soffa och kollar på tven med mitt hjärta.. Idag har de väl inte hänt så mycket.. varit ute och ränt lite grann .. Det är alltid trevligt att vara ute och åka.. Sitter och kollar på alla hus som man åker förbi.

Sen var de bara att hämta lillan som har varit på fritis :) Det är ju tur att hon tycker om att vara där.. Imorgon vet ja inte vad som händer men nåt lär de väl bli.
Laga en jätte god middag idag fläskfile pasta.. Riktigt gott blev det men de är ju så när man har en riktigt duktig kock här i hushållet.. Men idag så hjälptes vi åt men annars så bruka han laga mat men jag oxå så klart..

Min älskade dotter är här hemma och hälsar på nu när dom har har påsklov.. :))) Det gillas väldigt mycket synd bara att det är så dåligt väder.. Gillar inte alls..

Vill ha SOMMAR NU men de är jag nog inte bara jag de är nog dom flesta här i vårt av långa land.. :)

Blir inte så mycket skrivet nu ska hoppa i badet med min älskade <3<3<3<3

Är så tacksam för alla mina vänner jag har runt om kring mej och min älskade pojkvän.
Utan er så vet jag inte vad jag ska göra... :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0