vem är jag egentligen!!!

Ja det är ingen som vet mer än jag.. och dom  som känner mej vet hur jag funkar som person. Både på positivt eller negativt sätt.. Dom vet verkligen hur jag funkar som.. Tar man mej på rätt sätt så brukar det inte vara nå problem alls. Tycker om att umgås med mina nära och kära. Och att lära känna nya människor är också helt okej.

Många människor dömer andra innan dom har lärt känna personen i fråga.. Jag själv har gjort så, det är inget ja sticker under stolen om. Men jag tror att de blir lätt så iaf bland tjejer.. Jag tror inte killar gör så lika mycket som oss tjejer.. Men varför är de så???

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Petra

Livet är så kvinnor är så sen är så roligt då folk tar åt sig av vad man än säger. Varför ens bry sig? Om livet är bra ska man inte bry sig utan skit i vad andra tycker och tänker och bara va dig själv. Men är du inte dig själv så fattar ju folk det ..

2010-04-08 @ 15:18:29
Postat av: Angela

Helt klart är de så.. Men det kan ju oxå bero på vad folk säger osv... Okej ja vet att de är många som gör till sig om de är annat folk runt omkring en..

2010-04-08 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0