Boring!!!

Ja då har en helg till gått då.. Nu har snart hela sommaren gått så tråkigt tycker ja.. :(
Idag så är det skit väder ute inge kul alls,det finns inte så mycket man kan göra. Och orka städa vet ja inte heller om ja orkar.. Men ja måste nästan göra de..

Men de får bli senare isf.. :) igår så vart det film kväll för hela slanten..
Först så kollade vi brudar på coyote ugly den är så bra... Sen så kollade vi på nån B film med victoria silverstedt vilken skit film alltså kommer inte ihåg vad den heter..

Och till sist så kollade vi på luftslottet som sprängdes den var ganska bra, jag tycker dock att ettan var bäst.. Sen satt vi alla här och snacka om allt mellan himmel och jord.. Och skratta gjorde vi oxå vi är rätt sjuka alltså.. Men men man lever bara en gång :) och vad gör de om hundra år :)

Ibland önskar jag att jag kunde vara närmare mina vänner så man kan hjälpa dom när dom behöver.. Visst jag bor nära mina vänner men de är vänner som inte bor här.. Hoppas de ordnar sig för er iaf.. jag håller tummarna..

Nu ska ja gå och göra nån nytta iaf höres senare :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0