Första skoldagen!!!

Japp då har skolorna börjat idag då på dom flesta ställerna här runt om i västernorrland.. :) Själv har min dotter börjat första klass och min andra dotter första året på gymnasiet.. :) Hoppas att de det går bra nu när skolan har börjat.. Själv har jag börjat nåt som arbetsförmedling håller i :)Så det blir heldagar för mej från nio till halv fyra varje dag :) På lunchen så träffade ja upp en kompis och hennes dotter.. Bjöden lilla sötnöten på korv :) Det gick fort så var man tvungen att gå tillbaka...

Men tiden gick fort sen var de bara att hämta stora tjejen på skolan var ju jätte nyfiken på hur de hade gått för henne,på hennes första skoldag... Och det hade gått jätte bra hon var jätte glad :)

Ikväll så har ja inte gjort så mycket ,syrran lagade mat idag det blev korvstroganoff och ris.. Muma :) Och så håller hon på att förbereda morgon dagens middag... Det blir stek av nåt slag men de luktar väldigt gott här hemma.. :) satt här ute med några vänner och barn en stund.. busade med min lilla surpuppa snurra henne så hon vart lite yr men skrattade gjorde hon :)

Man är ju rätt trött nu kan ja lova så det blir en dusch nu sen sova :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0