Fredag!!!

Jag vaknade vid halv tio för lillan ville gå ut då.. Hon gick ut en stund tills vi skulle äta frukost..
Vi var upp till mina älskade grannar och käkade frukost.. Var hur mysigt som helst att sitta där runt köks bordet och sitta snacka.. Var hur god frukost som helst.. :) Så blev de kaffe oxå så klart det bästa på hela dagen :))

Gick sedan hem igen för att göra mej klar för att gå ner till mamsen innan ja skulle ner på stan. Fick åka med en riktigt trevlig kvinna ner på stan som mamma känner.. :)

Satt på bakfickan en sväng med några av mina vänner,sen gick jag och barnen för att möta upp mamsen för vi skulle gå och fika inne på konsum innan vi skulle gå in och handla..

Träffade även en helt underbar kompis som ja inte har träffat på grymt länge. Så roligt att träffa dej fast de går så långt mellan gångerna.. Puss på dej gumman :) :)

Drog sen hem till mamma för att hjälpa henne med hennes varor som hon hade handlat.
Sen så gick ja hem för klockan hade blivit rätt mycke så de var ju dax för mej oxå att laga mat..
Det blev stekt korv och makaroner idag det var så gott så :) Även svärfar kom hit och käkade med oss :)

Nu ikväll så var jag ut på en lång promis med mina vänner.. Det var hur skönt som helst,men de märks ju att det var ett tag sen man var ute och gick.. Men nu ska de bli ändring på de.. :))
Så i morgon bitti så blir det en promis oxå ska bli skönt faktiskt innan man äter frukosten.. :)

Ska klara detta :))
Sitter nu och väntar på gubben min så vi kan kolla på nån film :) Skönt att ta de lungt faktiskt :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0