Härlig dag hemma i Norrland:)

Gud så underbart det var att vakna upp i sin egna säng.. :) gick upp gjorde ordning frukost käkade sen slängde jag in en tvätt.. Och medans den var i maskinen så  gick jag en sväng till min mor och drack kaffe.. Sen tog jag med mej barnen och gick ner på stan en sväng å träffade min syster som jobbade och min bror..

Gick även en sväng på stan och träffade min vänner satt och snackade en stund och rökte en cigg..
Gjorde de jag skulle göra sen gick ja hem till mamma en sväng och lämnade lite grejer till henne..
Skulle ju vara hemma till kl tre för jag skulle ju få fin besök :) Det var trevligt att träffa dej gumman det var ju ett tag sen.. :)

Så nu har jag bara varit hemma hängt upp tvätten och stoppat in en ny.. så nu sitter jag och softar i soffan:) Funderar på vad man ska äta idag måste ju kolla vad de finns :)
Men når blir de iaf.. :) vad som händer ikväll har jag ingen anning om men nåt blir det iaf.. :)

Uppdaterar mera senare..

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0