Hem ljuva hem!!!!!

Japp då är man hemma igen då efter lite semester nere i storstaden.. Har haft det jätte bra,synd bara att det har varit så dåligt väder den senaste veckan.. Det blir ju inte så roligt när de bara öser ner regn.. Men vad är en sommar utan regn...

Har träffat helt underbara människor både killar och tjejer.. :)
Orkar inte skriva om allt jag har har gjort och inte gjort där nere..
Det kändes så underbart att komma hem..

Borta  bra men hemma bäst.. Att bara få krypa ner i sin egen säng gör väldigt mycket.. :)

Så nu sitter jag här i våran underbara soffa och bara njuter med mitt underbara hjärta.. :)
Man får se vad dagen bjuder på i morgon.. :)

Nu ska jag lägga mej och kramas :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0