Kan inte förstå problemet!!!

Nu har de gått nästan halva veckan tiden går fort när man har roligt eller hur.. Och det går bra att plugga matte.. Och det går bra för lillan på skolan oxå hon tycker att det är jätte roligt..

Igår så fick min syster en sånt sjukt mail så de går inte att förklara,men de löste sig till slut.. Förstår inte hur en människa kan göra så här som denna person har gjort mot min syster.. Tycker verkligen synd om dej när hon får tag på dig.. Ajja nog om det nu..

Det blir inte så långt inlägg men lite iaf.. Idag fick ja ett armband av min stora tjej som hon hade gjort på fritis För att jag fyllde ju år igår..  Hela 25år eller hur va de :) haha Idag fick ja ett present kort till frissan vad min syster och lill pullan :) Tack så mycket för de så nu ska de klippas hår :) Måste bara beställa tid först :)

Nej nu ska ja kolla på film med min älskling <3<3

Han och mina barn är de bästa jag har i mitt liv förutom min familj dom står mig oxå närmast..

Puss pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0