Kärlek!!

Ja vad är kärlek egentligen.. Det finns ju många slags kärlek man kan ge till varandra.. Man kan visa sin kärlek till sina vänner att man är glad att man har dom vid sin sida.. Man visar sin kärlek till sin pojkvän/flickvän. Man visar sin kärlek till sina barn,djur vad än de är så visar man kärlek på olika vis..

Kärlek ska vara någon slags värme som man ger till varandra.. Kärlek ska vara nåt underbart..

Kärlek är något vackert är så glad att det finns kärlek.. <3<3

Ta vara på de ni har där ute och visa er kärlek för dom ni älskar och tycker om..

Dom här visar jag min kärlek till de är dom som står mej närmast i mitt hjärta



men det finns klart fler som betyder mycket för mej men ja har tyvärr inget foto på dom.. Men alla som står mej nära visar ja min kärlek till.. 


Ta hand om er alla där ute och var rädda om varandra som betyder nåt för er..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sabine

Vilket sött inlägg :)

2010-08-10 @ 18:00:40
URL: http://binesblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0