Lill lördag :)

Har precis kommit hem från krogen,var och firade min bror som har fyllt 18år :) Måste kännas skönt för honom att kunna följa med ut nu.. :)

Vi var först uppe hos min underbara granne å för kröka där.. Drack ett jätte gott röd vin som jag hade fått av en väns pappa :) Jag är dock inte mycke för röd vin men ibland så funkar de faktiskt..
Det var riktigt mycket folk ut trodde faktiskt att det inte skulle vara så mycket..

Men jag har haft ett riktigt rolig och trevlig kväll/natt med mina vänner :) dansade rumpan av oss gjorde vi oxå.. Älskar att dansa synd bara att man ska vara så stel ibland..

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova..

Det är en ny dag i morgon :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0