Miss you!!!!!!

Ska försöka skriva lite här då... Har precis varit ner på hemköp.. :)Det känns så skönt att veta att dom har öppet till klockan elva.. Det är inte många mataffärer som har öppet så länge.. Ikväll så har man varit upp till grannfrugan och hälsat på.. Syrran skulle hjälpa dom att färga håret.. Jag tror nog att de kommer bli snyggt.. Jag får se i morgon hur det blev som. Medans vi satt där uppe så spelade vi lite kort,det var jag,bror,syster och en tjej kompis.. Grannfrugan hon tittade på hon.. :) Hon hjälpte ju mej så ja vann en gång:) Tack så mycket för det.. :)

Nu har jag pratat med syster om det jag skrev i ett tidigare inlägg och det kommer att bli av men när de vet ja inte..:) Vill inte avslöja för mycket än :)

I morgon ska ja åka och hälsa på en älskade vän som ja inte har träffat på fett länge så de ska bli riktigt trevligt.. :) Längtar redan kan ja lova :) Annars så har ja inte gjort så mycket ikväll.. Det är skönt att bara vara för en gångs skull,att bara ta de lugnt... Lill pullan min hon jobbar ikväll hon på Glajjan hoppas de går bra för henne :) Men så saknar ja mina andra pullor oxå :)Vi måste se till att vi träffas snart igen för det får inte gå allt för lång dit :)

Nej nu ska ja avrunda här för ikväll :)

Pusshej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0