Ny möblerat :)

Igår kväll vid tio tiden så började vi möblera om i vardagsrummet.. :) Efter lite film tittande.. Vi kollade på nya karate kid.. Den var riktigt bra.. :) Det gick som på räls för vi fem st som hjälpte till :)
Det vart riktigt bra är riktigt nöjd.. Tack för hjälpen alla inblandade.. :)

Just nu så ligger ja på soffan efter att ha tagit hand om köket och tvätten.. Finns ju inte så mycket annat att göra eftersom det regnar ute.. Nu är nog hösten här.. :( Vill ju inte de..
Man kanske ska ta och åka utomlands eller vad säger ni..
Jag har ju blivit frågad om att bli bjuden utomlands så vem vet man kanske gör de..

Jag hade en riktig mysig kväll igår med min älskling och vänner vissa
saknade jag som bara faan... men men

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0