Ska man ska man inte!!!!!

Precis det är frågan de.. Måste bara prata med min syster.. Jag vet att hon är taggad för detta men ja måste kolla igen.. Men jag tror de kommer blir grymt kul om vi gör detta.. :) haha  Kan inte avslöja riktigt än vad de är vi ska göra men de kommer..

Så vad har man gjort idag då, jo gick upp rätt tidigt för att gå ner till kära mor en sväng.. Sen blev de på stan en sväng oxå var tvungen att fixa lite papper och sånt skit.. Var och hjälpte mamsen en sväng och.. Träffade på några trevliga människor som ja satt och snacka med en stund..

Gjorde de jag skulle sen så gick vi hemåt ,gick förbi mamma en sväng och tog en kopp kaffe.. och lillan åt lite mat hos mormor.. För en gångs skull så var hon duktig på att äta,för de brukar bli mycket tjafs när hon ska äta.. Men jag hoppas hon blir bättre på de här med maten..

Sen hem och plockade i tvätten som jag gör typ varje dag.. För bra länge sen blev jag kallad tvätt kvinnan.. För det var många som tyckte att jag tvättade mycket.. Haha ja de gjorde ja ju men man måste ju.. Men Kanske inte lika mycket som ja gjorde då..

Sen lagade vi mat jag och min älskling köttfätssås och spagetti med vitlöksbröd det blev så grymt gott.. Sen hare jag bara tagit de lungt..

Ja snart fyller man år oxå inte en dag över 25 :) haha Man blir inte äldre än vad man gör sig.. Jag talade för hjärtat vad jag ville göra när han fyllde år.. Så jag hoppas att det blir så.. Men det är ett tag kvar tills han fyller år.. :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0