Tidig kväll :)

För en gångs skull så blir det en tidig kväll för oss att gå och lägga oss.. Jag ska bara gå ut med lille Mox sen blir det till att hoppa in i duschen sen krypa ner i våran ny bäddade säng.. Ska bli så skönt.. :)
Det finns inget bättre tror ja en det iaf efter en dusch..

I morgon så åker min syster son hem till Jönköping.. :( Vissa av oss tar detta ganska hårt för det dröjer till nästa gång man får se honom.. Han har blivit så stor hela tio år ja tiden går fort. Det märker man ju oxå på min lilla tös har blivit stora tjejen.. Tiden bara rusar iväg.. :) Jag hoppas resan går bra för dej i morgon,synd bara att du får sitta så länge på Arlanda innan dit plan går till Jönköping..

För övrigt så har jag haft en mysig eftermiddag med mina vänner.. Kyckling salladen som vi gjorde var grymt god :) Måste göras om.. :) sen har man städat och fixat här hemma.. Lillan har fått en ny säng så hoppas hon sover gott i den i natt nu då.. :)

Nej nu ska moxen ut en sväng :)

Pusshej :)

Ps Hoppas ni kommer brudar,vi ska ha så skoj :) Ds


Kommentarer
Postat av: Hanne

De klart vi kommer gumman :)

2010-08-12 @ 01:29:47
URL: http://yohanne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0