Vilket röjj!!!

Då har ännu en helg gått då,med mycket trevliga saker.. Ja det blev ju inge sundsvall som de var planerat.. Men de kommer fler gånger.. är så glad för min älskling han har fått jobb :) Så nu hoppas ja att de kommer gå bra för honom.. :) Men de tror jag säkert.
Så vi vara bara hemma i fredas och tog de lugnt gick och la sig tidigt gjorde vi oxå.. För han skulle upp och jobba igår.. Så jag var helt själv hela dagen igår hemma.. Spelade musik och donade på här..

Så igår blev det lite fest här hemma,med underbara människor.. :) Hade sjukt kul men de var mindre kul idag när jag vaknade och såg hur de såg ut här.. Men fick hjälp att plocka undan här hemma..
Bilder kommer senare i veckan..

Just nu sitter ja och kollar på nån film på femman och sitter på fb :) Ska snart ta en varm dusch sen blir de nog till att krypa ner i sängen :) ska ju upp på skolan i morgon :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0