Det är inte så lätt!!

Ska börja med att skriva till dig sandra.. Det är som du skrev i kommentaren till mig.. Jag skulle kunna skriva en hel roman om det skulle vara så.. Men som sagt vissa saker kanske man inte vill skriva här på bloggen.. Medans andra saker kan man skriva.. Jo det är rätt mycket som jag håller tillbaka.. Men de kommer till en viss gräns så brister det.. 

Hade en riktig trevlig lunch med några vänner :) Blev ganska mycket skratt,och det fick mig att tänka på andra saker..

Ta hand om era vänner

Take care

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att det är så. Vissa saker bloggar man givtvis inte om... och ska heller inte göra. Vet oxå att det är kramforsmentaliteten som begränsar. Trist kram

2010-12-09 @ 17:15:05
URL: http://dii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0