Så trött så trött!!!

Ja det har ju gått några dagar sen jag skrev sist så jag tänkte väl skriva några rader..
Har varit inne hos grannen både idag och igår.. Vi brukar ju käka mat tillsammans så igår gjorde vi mat inne hos mig och det blev ju spagetti och köttfärssås. :) Och idag så var vi inne hos henne och åt våfflor med grädde och sylt :)

Har varit ner på stan en sväng idag för skolan var stängd idag.. Käkade lunch med älsklingen på bakfickan sen åkte vi och släppte ut hundarna i denna kyla som vi har.. Vill helst inte vara ute nu när det är så kallt.. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir mildare ute..

Jag är så sjukt trött hela tiden vet inte vart jag ska ta vägen.. Som sagt igår så satt jag inne hos grannen och skulle kolla på film med hennes dotter.. Hmm vem somnade på soffan och sov en och halv timme .. Jo jag såklart vilket trevligt sällskap jag var eller inte ...

Annars så händer det inte så mycket.. Jag längtar faktiskt till Nyår hoppas det blir nice nice  men det vet jag att det kommer bli :) Skulle vara mycket trevligt att träffa vissa som man inte träffar så ofta :)


Så man får väl hoppas på att vi syns på nyår :) Skulle vara kung de =)

Nej de får räcka så för idag :)

Take Care



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lick lick.. köp vitaminer, bebisen tar ju i stort all näring du äter. stor del därför du e trött. Gå på appo och be dom plocka fram något bra.



Kram Dollan

2010-12-09 @ 21:26:42
Postat av: Cassandra

Det lutar åt att vi åker upp. Skulle vara så himla roligt :)

2010-12-17 @ 18:11:45
URL: http://cassandralt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0