Tacos Middag =)

Har varit ner på stan med grann frugan med barn och syster och hennes kille :)Ja jag hade min lilla fis med mig oxå :) Det var svin kallt ute inge kul alls :( fast man är från norrland så hatar ja denna kyla..

Men man får tänka positivt att snart så är de vår igen :)Vi var även förbi min mamma på en kopp kaffe :) Eller ja de var bara grann frugan som tog en kopp :) Jag tog ett glas vatten ja,försöker att undvika att dricka så mycket kaffe.. :)

Å min älskling är i bollsta blir så tomt utan honom när man är van att ha honom hemma.. Men de får funka.. Just nu sitter ja inne hos grannis för vi ska äta middag här inne :)
Det ska bli gott gott :) Det blir ju tacos :)Jag älskar verkligen tacos :)

Take care









Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar tacos!

2010-12-16 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0