Tipp tapp tipp tapp!!!

Ja nu är det inte långt kvar tills det är julafton.. Ojoj vad tiden går fort ibland alltså.. När man inte vill att den ska gå fort så gör den det.. :) Så det är ju bara att gilla läget.. :)

I helgen har jag haft en mys helg inte gjort ett skit faktiskt bara varit hemma och bara chillat.. Ja eller var över och hälsade på några vänner på lördags kvällen.. Men sen har man bara varit hemma..
Ja i fredag så gick ja och <3 och la oss vid halv tio på kvällen och de gör ja dock inte om då.. För 20 över fem satt vi vid köks bordet och käkade frukost.. haha Men vi gick och la oss sen igen och sov en stund till :).. Har inte velat vara ute så mycket eftersom det har ju snöat som jag vet inte vad i helgen och det bara fortsätter.. Man kan ju undra när detta ska ta slut snart hoppas jag..

Men det snöar ju dock idag oxå men de blåser som bara den idag,och de är ju inte så skönt då.. För det är ju kallt oxå.. Men men hoppas bara att de kan bli lite mildare..

Ja snart är det ju nyår oxå hoppas det blir som jag har tänkt det nu då.. :)Skulle vara fett nice om inte annat så kommer det bli Kung... :)) Jag hoppas iaf :)

vet inte riktigt vad jag ska skriva idag men de kommer nog mera här under dagen :)..

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0