Trevlig helg har man haft!!

Ja det har man haft det.. I fredas så vart det bara massa mys här hemma. Så jävla skönt att bara ta det lugnt :).. Gick upp rätt så bra tid igår faktiskt,gick in till grannen för syster var barnvakt till  hennes lill fis för hon skulle jobba:) Satt där inne ett tag sen så gick vi in till mig och fixade frukost till oss :)

Fixade och donade här hemma innan vi skulle bege oss ner på byn för lite surr med lill fisens mamma på hennes jobb plus att det blev ju lunch där oxå :) Sen drog jag och hjärtat upp till Bollsta en sväng. Var förbi en vän och drack kaffe och surrade en massa skit. Det var ju ett tag sen:) Efter vi hade varit där så åkte vi ner till svärfar en sväng :)

Sen åkte vi hemöver för vi skulle fixa och sånt.. Det blev städning vilket teamwork vi var ,och undan gick det oxå.. Så skönt när det är klart och man ser vad fint det blev.. :)Men det som är typiskt är att det blir lite stökigt på en gång.. :(

Hjärtat och några till drog iväg för att handla lite på hemköp och när dom kom tillbaka så fick jag jätte fina blommor av min underbara älskling, är så lycklig med honom..
Det var ju lite fest här i huset då inne hos grannen och grabbarna satt här inne hos oss trevligt hade vi iaf :)
Gick ut en sväng men gick hem lika fort igen..

Ha en trevlig söndags kväll alla där ute

Take care



Mina fina blommor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0