Väntar eller!!

Funderar på om man ska vänta eller om man ska vänta.. :) Men jag tror jag väntar ett tag till.. Klockan är ju lite tidigt än innan man ska hem över.. Måste ju in på affären oxå först innan det blir hem gång :) Måste köpa dammsugar påsar och matlagnings grädde till grannen.. Sen ska ja handla lite fika till lillan som hon ska ha med sig på skolan i morgon när dom ska få gå på julbad och bubbla.. och så ska dom såm klart fika oxå :) Dom kommer få det så mysigt så.. :)


Ikväll vet ja inte vad som händer, men de blir nog rätt slappt kolla tv och bara vara.. Mys pys de oxå.. Får se om jag orka skriva nåt ikväll..

Åt sallads lunch med mitt hjärta idag =)

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej :) vad roligt att du gillade min blogg :) var hittade du mig?

Ska ta o läsa din med såklart, men när jag sitter vid datorn o inte telefonen ;)

2010-12-20 @ 17:37:02
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0