Orka bry sig!!!!!!

Ja vem orka bry sig egentligen.. Det kan vara precis vad som helst..  Just nu orka ja inte bry mej om nåt,jo mina nära och kära bryr ja mej om.. Dom som står mej nära.. Men de är många som ja bryr mej om fast vi kanske inte umgås så ofta men ni finns i mina tankar..

Igår så var de födelsedags fest för syster yster och jag hade det riktigt trevlig.. Trevliga människor vara här hemma hos mej.. De var skoj.. :) Sen drog vi ner på Gladan och dansade och hade skoj.. Det har blivit jätte fint där nere nu sen dom har renoverat igen :)

Var väl hemma vid halv tre tiden,då satt jag,älsklingen och en tjej kompis här hemma och snacka lite.. Det var riktigt trevligt.. Hon gick väl vid halv fyra tiden.. Ja  vaknade vid tolv idag och det var riktigt skönt.. Snart ska vi fixa iordning i sovrummet.. :) Kommer att bli så fint :)

Nej nu ska ja gå över till min granne och vara lite social :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0