Trevlig dag hos Pappa med familj :)

Blev väckt av mina kära granne som frågade om jag ville följa med på en liten road trip upp till min pappa med familj.. Först var ja i valet och kvalet om ja skulle följa med.. Efter en stunds tänkande så gjorde ja de.. :)

Vi åkte vid tolv tiden tror ja att de var för vi skulle hämta upp syster.. Efter det så bar de av mot Bredbyn.. När vi väl kom var de så varmt så ja trodde ja skulle avlida.. Men som sagt man ska inte klaga nu när det väl har varit värme och sol :)Men tyvärr så gör man de ändå.. :)

Vi satt ute mesta tiden vi var där,förutom när vi satt å käka mat.. Äntligen så fick ja min sill och färsk potatis.. Det var så gott:) Muma Sen blev de efterrätt oxå jordgubbar,grädde eller glass och kaffe så klart :)

Efter vi hade käkat så åkte vi iväg så att barnen fick bada,en annan hade ju inge bad kläder med dej annars så hade en annan oxå badat.. Jag blötte dock fötterna iaf.. :)

Kom nästan precis hem... :) Det har varit en riktigt trevlig dag med mina nära och kära :)))

Pusshej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0