Herregud säger ja bara!!!!

Att ge kritik går jävligt bra,men säger man nåt tillbaka så skiter han / hon i allt osv.. Då kan man man ju inte tåla själv kritik.. Men att klanka ner på andra går jävligt bra.. och att inte våga ta saker öga mot öga utan på FB går de jävligt bra att ta en disskution.. Tycker det är jävligt fegt att inte våga ta de öga mot öga,men de är vad jag tycker..

Sen om andra människor tycker annat så är det så.. För vi kan ju dock inte tycka likadant...

och det är jag jävligt glad för...... Nog om detta

Inatt så kom min älskade dotter Emelie upp från Söderköping och hennes kille.. alltid lika trevligt när ni kommer upp till mamsen.. Vad som händer ikväll har ja ingen aning om.... Men hoppas på att nåt skoj kommer att hända.. :)
Just nu så är de bara jag och en vän som är hemma.. Älsklingen är iväg och klipper gräset. Emelie och hennes kille ville överraska Lilla jossan, så dom har åkt till paradisbadet.. :)

Så jag hoppas dom har det skoj där och att lillan är snäll... :) Men de tror jag nog att hon är.. :)

Nej nu ska ja göra nån nytta hade ja tänkt.. :)

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0