Men vad ovanligt!!!

Ja idag har man varit på AF med sällskap av S alltid lika trevligt.. Senare så träffade vi upp I som oxå är trevligt.. Var på staden en sväng sen gick vi hem till mig och satt här ute och drack kaffe.. Senare så kom Bror och J ut oxå..och J med barn kom oxå ut... Satt och surra en massa skit om allt mellan himmel och gjord..

Sen var de dax att gå ner på stan igen för att hämta lillan på skolan.. Gick in en snabbis på konsum för att handla till middagen.. :) Träffade upp  syster så vi gjorde sällskap hem... :)

Gick in till min kära granne för att vi skulle äta middagen där inne.. Det blev stuvade makaroner och korv, så sjukt gott alltså.. Muma :)

Efter middagen så kläde vi på oss för att gå ut så barnen fick leka lite,men de började ju regna.. Men vi satt kvar där ute en stund ändå.. Men som sagt efter ett tag så gick vi in för barnen hade blivit lite blöta så dom skulle få hoppa in i ett bad tillsammans.. :)

Så nu sitter jag här med ny badat barn som snart ska gå och lägga sig....

Ja jag säger då de ja.. Nu händer de saker här i kramfors.. Men men de får väl vara så då..
Nu vet ja iaf vilka mina riktiga vänner är och dom står mig nära.. Och jag är så glad att jag har min älskade pojkvän.. Utan han så vet ja inte vad ja skulle göra..
Vi har hållit ihop i 3år 7månader och de är ja så glad för och att de ska vara vi.. :)
Puss jag älskar dej så otroligt mycket det går inte att beskriva med ord alltså....

Puss pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0