Snart midsommar :)


Japp då är de midsommar snart då.. Tro vad alla ska göra.. :) Själv vet ja vad ja ska göra.. Jag ska vara med mina underbara vänner :)Och min älskade underbara älskling..

Vi ska grilla och ha det riktigt mysigt :) ska bli skönt :) Hoppas bara på fint väder.. :)

Igår så var man på snibben och höga kusten.. Var och käkade thai och lillan badade men de var riktigt kallt i vattnet.. :) Sen så åkte vi vidare till Höga kusten och tog en glass.. Så lekte jossan och dom andra brudarna lite :) Det finns rätt mycket att göra där för barnen.. :)

Sen bar de av hemåt hade en helt underbar eftermiddag med min familj <3 Älskar er av hela mitt hjärta.. Ni betyder så mycket för mej :)

De kommer några bilder oxå :)












Det var några kort sen igår de :) <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0