Vilken dag =)

Gud sån underbar dag det har varit idag.. Började dagen med tvätt och städ.. Ja de kanske inte är så roligt men de måste ju göras.. =)
Efter jag hade gjort det så gick ja ut en sväng till mina vänner som satt här ute med sina barn =)Alltid lika trevligt att sitta här utanför och snacka lite...

Sen när hjärtat kom hem så drog vi och badade i älven,men de var riktigt jävla kallt kan ja lova.. Sen hem drog på sig lite varmare kläder.. :) Åkte och handlade sen drog vi iväg och fiska..

Jag, hjärtat och svärfar.. =) denna gång så fick vi en regnbåge :p så de var ju bra.. För alla andra gånger så har vi inte fått nåt.. :) Har nästan precis kommit hem.. Men har tagit en varm dusch och nu sitter ja i soffan och tar de lungt innan ja ska hoppa ner i sängen..

Ska vara barnvakt i morgon åt min bror barn men de ska nog inte vara nåt problem.. :)Dom är ju stora så :) Hade ju tänkt kollat på nån film men klockan är ju lite för mycket..

Gud vad ja saknar vissa människor,men dom bor ju en liten bit från mej då.. Skulle vara skoj att få träffa er snart... =))



Snyggaste mox =)



Och snyggaste Mellie =)


Emelie <3



Meeee :)


Jag måste nog ta och kolla igenom alla bilder som ja har,så jag kan sortera vilka man ska ha kvar eller inte.. Kanske man ska ta och beställa lite kort igen.. Men måste ju höra med hjärtat oxå :)Om de skulle vara några bilder han vill att vi ska beställa..

Nej nu ska ja ta och avrunda här..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0