Man vet aldrig!!!

Nej precis så är de ju.. Man vet ju aldrig hur allt ska bli och så.. Det märker man ju eftersom man gör saker.. Många säger nog att jag ska aldrig göra si eller så.. Men så blir det att man gör de ändå.. Jag själv är så faktiskt.. Det är många gånger ja har sagt ja skulle aldrig göra så,men så har det blivit så att man har gjort de ändå..
Har väl inte så mycket att skriva om egentligen,har kommit som sagt i en svacka där ja inte orkar göra nåt,som ja skulle egentligen skulle behöva göra..
Men de går nog över snart hoppas ja... jag är väldigt glad att jag har dom jag har runt omkring mej.. Min familj är den som står närmast mej.. Men jag är väldigt tacksam för mina vänner oxå som ja har.. Ni vet vilka ni är.. <3<3<3
Utan er så vet ja inte vart ja skulle stå idag.. Ni har ställt upp så mycket för mej när ja har behövt er.. Ni är guld värda för mej... <3<3<3<3<3
Sitter just nu å kollar på en film,med <3,syster och en kompis.. :) Kommer inte ihåg vad filmen heter,har väl inte hängt med så mycket eftersom ja har suttit här framför datan och fixat lite.. :))
Men höres i morgon skulle ja tro... ;)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Från och med idag skulle jag ha lyssnat på vad andra sagt om att inte säga saker åt dig för de går till mun och till mun helatiden JAG har talat sanning helatiden men folk får ju inte ha ett privat liv då du ska vara så nyfiken Fan alltså du lär dig aldrig hålla saker för dig själv så jävla besviken på dig För det ja berätta åt dig ska du ju inte sprida omkring som en skvallerkärring fyfan alltså säger ja bara hädan efter kommer jag ALDRIG öppna mig för dig jag kan öppna mej till dom ja vet ja kan lita på till 100% du ska kalla dig för vän du är ju genom falsk som måste gotta dig i andras liv för fan sköt ditt eget som är som en dans på roser... förbannat besviken på dig och nej jag skriver inte ut mitt namn du lär ju märka med tiden att ja pratar inte saker me dig längre umgås kan man men inte prata saker me dig de ligger i ditt blod o skvallar som en jävla kärring du har högt mej i ryggen för sista gången nu lilla stumpan!

2010-05-20 @ 01:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0