Mycket Moget!!!

Det är just de inte är tycker jag och fler.. Varför inte bara snacka med mig om ni har nåt problem med mig. Kan ju tycka att de är kanske bättre att reda ut saker om det är något som är oklart..
För jag blir rätt sne när ja inte har en chans att kunna försvara mig när den som lämnar en kommentar är anonym.
Har hört även fler som har problem med anonyma kommentarer.
Ajja nog om detta..
Har haft en riktig trevlig förmiddag med mina vänner Å,S,J,S har suttit på bakfickan i solen och njutit.. :) Och skrattat en hel del oxå,vi är ett rätt sjukt gäng tycker. Det blir ju rätt mycke snack om vissa saker.. haha :)
Men de är ju så de ska vara.. Eller vad säger ni tjejer.. !!
Träffade även Ingalill idag en snabbis.. Alltid lika trevligt att träffa dej gumman..
Nej nu ska man se om vad vi ska äta idag :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: LillLill

Hur gick det med erat youtubande =) hehe

2010-05-20 @ 17:55:44
Postat av: sabine

Haha nog är vi sjuk men som skrivet helt rätt ;D

2010-05-20 @ 19:59:57
URL: http://binesblogg.bloggplatsen.se
Postat av: stefan

Jaa tyvärr har flera och flera (fegis) kommenterar med negativit saker.. Fatta inte varför dom våga inte säg vem dom är. Fegis dom är!

2010-05-21 @ 07:29:37
URL: http://violator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0