Mysig helg!

Det har varit en helt underbar helg med mycket galen skaper..
I fredas så var ja bara hemma och tog de lungt... Gick nog och la mig vid tolv tiden,visst man skulle ju upp tidigt på lördags morgonen.. :)

Skulle åka till Birsta med mina underbara vänner och två av mina syskon :) Det var en rolig resa med mycket skratt.. Ett gott skratt förlänger livet.. :))

Vi var nog inte hemma först vid sex tiden:) Det var bara att gå ut med hundarna sen var de till att fixa till sig så man kunde börja dricka nå gott gott.. :)) Hade väldigt trevligt igår kväll blev mycket skratt då oxå.. Sen blev de lite livat oxå men de är sånt som händer..

Har saknat min älskling som inte har varit närvarande här hemma i helgen.. :/ Men han är hemma snart.. <3 Love it :)

Ska snart krypa ner i sängen :) är rätt trött

Höres i morgon......

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0