Mysig musik!!!!

Har nu ikväll suttit och lyssnat på musik från förr... Gud vilka flash back man får.. Vissa av låtarna får man tårar i ögonen... Vissa låtar betyder så mycket för mig, har så otroliga minnen från dom... Både positiva och negtiva men de är väl så de ska vara.. I like it <3
Annars idag så har jag varit ute i lekparken med vänner och barn,det har varit riktigt mysigt.. :)Sen har ja städat och tvättat med hjälp av syster :)
Just nu ligger ja i sängen och glor på tven.. Är inte mycket att kolla på men vad gör man,när man inte kan sova.. :/
Jag hoppas på en sak men de tänker ja inte skriva här..
Nej ni får ha de gott alla där ute som läser min blogg :)
Natti natt
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0