Ny design på min blogg :)

Har ju alltid undrat hur man gör för att fixa sin blogg.. Har sett många som har så fint upplägg på sin blogg.. Men så pratade jag med en vän till mig, och hon sa att hon skulle hjälpa mej med det.. Och de har den vännen gjort nu..

Tack så mycket till dej.. Är helt nöjd med den.. :)

Har just kollat på en film med trevligt sällskap.. Och filmen var verklighets baserad..
Den heter What Doesn´t kill you.. Helt klart värd att kolla på  tycker jag iaf. :)

Igår så satt jag och syster och två vänner här hemma, dom drack lite men inte jag eller jo en halv öl typ.. Sen blev ja lite trött så jag gick och la mej. Men jag somnade väl inte först vid tre tiden tror ja att den var.. Vaknade vid tio när hjärtat kom hem :) ..

Idag var de meningen att vi skulle hjälpa syster att tömma hennes lght som hon har haft uppe i Bredbyn..  Men det blev ändrade planer vi ska ta de på tisdag ist.
Annars idag så har jag faktiskt inte gjort många knop. Har suttit och kollat på massa repriser på tven sånt som man har missat under veckan..

Annars så har jag haft en underbar helg min underbara vänner och barn :) :)
Ska väl snart lägga mej hade jag tänkt,ska ju upp i morgon bitti med lillan det är ju skola som gäller. Hoppas ni där ute och har haft en bra helg med mycket värme och sol :)

FÖR DE ÄLSKAR JAG :))

Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0