Ska man eller!!!

Just precis ska man göra som alla tycker eller ska man helt enkelt skita i det.. Det är frågan de.??? Till en viss del kanske man skulle  kunna göra som dom andra tycker att man ska göra.. Det måste ju känns bra för en annan oxå..

Hmm får nog ta och fundera på detta under den ljuvliga dagen.. Så härligt när solen är framme.. :) Man blir liksom så glad och pigg.. :) :)

Jag känner mej så lycklig så det går inte att beskriva med ord.
Du finns för mej där om det skulle vara något. Du gör min vardag så underbar..

Och mina två underbara barn älskar er av hela mitt hjärta.. Kommer alltid finns där vid er sida.. :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: LillLill

Jätte fint det blev med bilderna gumman =)

2010-05-24 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0