Att man ska!!

Idag hade min älskade syster tagit med sig mat från stället hon jobbar på.. Det var en riktig god middag jag fick.. Det tackar jag för syster.. Sen blev det att jag och syster gick ner i förrådet för att kolla efter lite vinter kläder.. Och som tur va så hittade jag både till mig och lillan =) Har oxå tvättat upp det så nu är det rent..
Får väl se nu då hur länge denna snö får ligga kvar, för de lär väl tina bort för att de ska bli slask och skit ute..Men jag hoppas att den får ligga kvar och att de kan komma lite till men inte så mycket.. Har oxå städat idag.. Det är så jävla skönt när det är gjort alltså.. Det blir så rent och fint här hemma.. Tände lite ljus så här i vinter mörkret..

Har en skit fin ljus spiral som fick av mitt underbara älskling första julen som vi blev tillsammans.. Och den har väl ca så där 30 värme ljus.. Den ska ja tända nån kväll hade jag tänkt för den är så fin när alla ljus är tända.. :)
Annars så har jag haft en riktigt mysig Onsdag min vänner.. Kollat på film och käkat lite chips å dip..
och för en stund sen så kom en underbar vän till mig och hälsa på.. Det är alltd lika trevligt när du kommer och hälsar på mig gumsan =)...

Nej  nu ska ja avsluta här för idag =) Hoppas ni alla får en bra onsdags kväll de som är kvar av denna dag..
ska ta en varm dusch nu ja sen blir det till att krypa till kojs.. ;)

Godnatt 

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0