Best Friends!!!

Vi alla har nog en bästa kompis.. Men en bästa kompis ska man ju kunna prata om allt och då menar ja verkligen allt.. Utan att denna person ska snacka vidare om saker och ting..
Men att ha en bästa kompis kan ju även vara din mamma,syster,bror,pojk/flickvän det behöver ju inte vara nån kompis.. Jag vet vem jag verkligen kan lita på när jag vill prata om något..
Ta vara på dom vänner och kompisar ni har för en vacker dag så kan ni stå utan kompisar eller vänner..



Take Care <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: mikaela

Sv; Tack, blir nästan lite rädd att jag kanske vänjer mig vid det och aldrig vill ha tillbaka det blonda med tanke på att det kostar om man vill färga ur det bruna ;p

2010-11-03 @ 17:15:55
URL: http://marspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0