Blir nu barnledig!!

Nu är ju höst lovet här.. =) Och jag som är vuxen blir ju inte liksom ledig som alla andra som går i skolan.. Lillan har varit på fritis idag men nu så blir hon ledig resten av veckan.. Hon åker till sin farmor idag och ska vara där tills på fredag sen ska hon vidare till hennes pappa.. Så efter mina dagar så ska jag hinna med mycket här hemma.. Har lite att fixa iaf inne på hennes rum..
Så det är lika bra att passa på när hon är inte hemma.. Och det måste faktiskt bli av denna vecka. För jag har ju en liten plan till henna att hon ska få ett skrivbord i Julklapp.. =)Men som sagt de är ju tag dit.. =)

Nej nu har ja inte tid med detta..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0