Grannfejden!!

Ja vad säger man.. Det är riktigt skoj att titta på det.. Vissa är ju inte riktigt kloka alltså.. Man blir helt stum.. Man det är ju rätt skönt att dom flesta löser problem till slut.. :)

Idag har jag inte gjort ett skit sen ja kom hem bara tagit det lugnt och softat i soffan.. Det är riktigt skönt de oxå.. :) Fick höra en sak idag så jag trodde jag skulle tappa hakan.. Ja vad säger man det skulle ju inte vara riktigt klokt om det skulle stämma.. Ajja men det är inte mitt problem..

Ja snart är det helg oxå gud så skönt att få sova.. Sen vad som händer i helgen vet ja inte.. Men något lär det ju bli som det alltid blir på helgerna.. Man blir ju inte förslappad om jag säger så..
Det händer ju alltid nåt om säger så..

Funderar på att ta ett varmt skumbad,det var ju ett tag sen man gjorde de.. Mys pys

Ha de gött så höres vi i morgon =)

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0