Gud vad mörkt det är ute :)

Gud så mörkt det är ute nu.. Det är verkligen inge roligt vill ju nu att det ska komma mera snö.. Så de får bli lite mer ljusare ute.. :) och idag så har det varit ganska kallt ute.. Brr inge skönt alls när det är kallt.. Det är ju dax att gå hem nu snart.. Men de är bara i morgon sen är man ledig på fredag eller vi har hemma studier.. Men jag har lovat Lillan att följa med henne på skolan på Fredag så de ska ja faktiskt göra..
Kul att se vad dom gör under en dag på skolan.. :) Hoppas bara att hon tycker det ska bli roligt att jag följer med henne:) Men det tror jag nog att hon tycker..

Ja tro vad det blir för middag idag då.. Ska först förbi mamma en sväng innan jag drar hem.. Har ju lovat henne i två dagar nu men det har inte blivit av.. Så idag så tänkte ja att jag måste göra de..

DÖM INTE ANDRA FÖRST DU HAR FÅTT VETA SANNINGEN

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0