Halloj!!!!

Halloj halloj Då var det en ny dag då :) Idag var det riktigt skönt ute inte för kallt heller lagomtva det.. Och det är så här det ska på vintern.. Men dom säger ju att detta ska bli värsta vintern på hur många år som helst.. Man vet ju inte om man ska tro på det. Det åter står att se som sagt... Men ingen skulle tycka om det skulle bli uppåt en 35 minus.. Då håller man sig nog inne där det är varmt och skönt.. :)

I övrigt så mår jag rätt okej idag.. Lite små trött med de får ja skylla mig själv för som ligger upp och kollar på film.. Och sen så låg ja och prata lite med hjärtat.. jag hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig.. Det skulle vara så underbart:)

Och snart så är det helg igen och vi är tydligen lediga på fredag och det kan ju inte bli bättre tycker ja.. :)Så det gillar jag väldigt starkt.. Och vad som händer i helgen vet ja inte heller.. Men som de känns nu så blir det en soft helg..

Nej men nu är de lunch så jag tror jag ska äta lite av den goda maten som min syster tog med sig igår.. Gott gott =)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0