Halloween!!!

Man blir rätt förrvirrad när det gäller halloween för vissa säger att det var förra helgen man skulle fira det och vissa säger att det är denna helg. För i helgen så kör både Kramm och Gladan halloween.
Så man kan ju hoppas på att det blir röjj i våran lilla stad denna helg.
Jag själv vet inte om jag ska gå ut eller om det bara blir hemma fest för min del.. Men som de känns nu så blir det bara hemma fest,brukar ha riktigt trevligt på dom oxå.. Men jag vet inte riktigt vart vi ska vara än de återstår att se.. Men det kommer bli kung iaf.. =)

Fy faan vad livet är orättvis ibland.. Jag fick veta en sak häromdagen och jag bara rös i hela kroppen. Men jag vet att du har en enorm styrka inom dig. Jag ska sända mina tankar till dig och du ska få en stor kram av mig när jag träffar dig nästa gång.. Vet att du klarar av detta..

 
I helgen så kommer det att komma lite nya kort oxå... :)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0