Har så mycket

Har så mycket som jag skulle vilja skriva av mig men jag tror det får vänta ett tag..
Det har hänt lite saker dom senaste dagarna men det är inget jag vill skriva öppet här på bloggen..
Men ni ska veta att jag tänker på er båda.. :( Väldigt tråkigt när nåt sånt här händer,men det är inget man kan göra nåt åt.. :( 

Idag är det riktigt kallt ute och blåser riktiga kalla vindar.. Det är inte ens skönt att vara ute så man går ju inte ut i onödan.. Men jag måste ju bege mig ut när vi har lunchen.. Men de är ju tur att man inte ska gå nå längre sträckor.. :)
Jag hoppas jag får börja min inskolning oxå snart för de börjar ju närma sig :)Tror nog att det kommer bli kanon bara man kommer igång.. Det ska bli intressant om inte annat.. :) Gillar att arbeta med människor.. Har ju gjort det några år men inom äldreomsorgen då. Så det här ska bli lite annat..

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så man får gå och äta...
Börjar ju bli hungrig då..

Nej men vi höres om ett tag =)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0